dimecres, 15 d’octubre del 2014

Qui sóc jo?

Fer una auto descripció pot ser més complicat del que sembla, considerant que poden aparèixer aspectes d'un mateix que no sabem com descriure d'una manera entenedora per als altres. Per tal de practicar això i saber si érem capaços de fer una auto descripció i d'entendre'n una d'un company, en vam fer una en la qual havien d'aparèixer aspectes físics i de personalitat i les nostres aficions. Després de descriure'ns com millor vam saber, vam intercanviar la nostra descripció amb la d'un altre company sense saber qui era i a partir de la seva descripció vam haver d'atribuir-li cinc adjectius qualificatius i plantejar-li una pregunta.

La meva descripció va ser aquesta:

"Sóc una noia de mitjana estatura, tinc els cabells morens amb reflexos pèl-rojos, els meus ulls són marrons i no estic ni prima ni grassa. Sóc una persona que ha d'estar molt segura de les coses abans de fer-les, també sóc una mica tossuda amb les coses que faig, és a dir no deixo res a mitges. Sóc molt organitzada, metòdica i tinc el costum de planificar-ho tot fins a l'últim detall, encara que si la situació ho requereix, puc ser molt flexible i canviar els plans. A més a més, pel que fa a les meves aficions, quan tinc una passió m'hi entrego absolutament i les meves dues passions són els nens i la rebosteria, per aquest motiu vull ser mestre d'infants i desitjaria poder muntar la meva pròpia pastisseria. Per acabar, sóc molt afectuosa, i tot i que m'agrada que em cuidin, m'agrada més cuidar."


A partir d'aquesta descripció, els cinc adjectius que em van atribuir van ser tranquil·la, raonada, estimada, passional i racional. I la pregunta que se li va plantejar va ser "Quina ha sigut l'acció més valenta que has realitzat?"

Com a conclusió, crec que aquest exercici és molt útil per conèixer als teus companys de classe i també és molt bo perquè et fa veure si ets un comunicador eficaç i un bon receptor, atès que has d'expressar qui ets mitjançant una petita redacció i alhora has d'esbrinar com és el teu company.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada