dijous, 27 de novembre del 2014

Identitat i Territori

Extret de: http://goo.gl/ut49Xn
Tothom té alguna afició, identitat i territori confortable. Per mostrar als altres quina era la nostra identitat i territori, hem hagut de fer una presentació mostrant quin era i explicant perquè ho era, amb la intenció d'emocionar i de què l'auditori empatitzés. En el meu cas i en el de la meva companya Anna Tobarra, autora del blog Aprendre  a ensenyar, el que ens identificava eren els animals, concretament els cavalls, i el que volíem demostrar era que encara que sigui salvatge pots arribar a empatitzar fins al punt que sigui aquest qui et faci costat en els pitjors moments, substituint a una persona.
Per fer-ho, vam anar a l'hípica Can Rovira, l'Anna té molta més pràctica que jo, però en el meu cas era el primer cop que muntava a cavall. Vaig poder comprar que el cavall actuava segons el meu estat, és a dir si jo estava nerviosa i tenia por, el cavall no confiava en mi i es posava tens, però en canvi si em relaxava el cavall, també gaudia de l'activitat.

Quan els vídeos ja estaven gravats i sabíem com volíem que fos la nostra presentació, vam començar a editar el vídeo. Com volíem un resultat bo i nosaltres no teníem molta experiència, vam demanar ajuda a algú amb més experiència que ens va ajudar i aconsellar.

Aquest va ser el resultat del nostre treball:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada